aerobik, aktywność, aktywny

Jak szybko osiągnąć zadawalające efekty. Poprawić swoją sylwetkę oraz samopoczucie i pewność siebie? Najlepiej ćwicząc i pracując nad sobą. Niestety w dzisiejszych warunkach jest to dosyć trudne i niewielu osobom się to udaje. Praca zawodowa, która pochłania mnóstwo czasu i energii, obowiązki w domu oraz rodzina to coś, co również zabiera nam czas.

Jednak warto zacząć dbać o siebie. Dla osób początkujących dobrym rozwiązaniem jest uprawianie sportu amatorsko, 2-3 razy w tygodniu np. w weekend, nawet po kilka minut dziennie Pływanie, tenis, rower, czy nawet wyjście na kręgle, możliwości jest naprawdę dużo. Ważne by zwiększyć nasz wysiłek fizyczny. Jest to bardzo ważne dla osób prowadzących siedzący tryb życia. Z czasem należy ten wysiłek zwiększać i rozszerzać zakres ćwiczeń. Oczywiście samo zwiększenie aktywności fizycznej jest niewystarczające. Trzeba też zadbać o dobrze zbilansowaną dietę.

Trening pod okiem profesjonalistów.

Nie ukrywajmy, że najlepsze efekty osiągamy jednak pod okiem profesjonalnych trenerów. Nie jest to jednak oferta dla każdego ze względu na czas i koszty. Osoba taka może ułożyć nam indywidualny program ćwiczeń dostosowany do naszego poziomu aktywności fizycznej, wieku, płci, i kondycji.Ćwicząc pod okiem innych osób i wspólnie z innymi łatwiej jest nam zachować samodyscyplinę i motywację do dalszej pracy nad sobą. Widząc efekty ćwiczeń u siebie zachęcamy tym innych do wysiłku. Widząc efekty u innych napędza to nas do zwiększenia wysiłku.

Zbilansowana dieta.

Podobnie jak w przypadku ćwiczeń profesjonalna pomoc dietetyka lub lekarza sportowego pozwoli nam osiągnąć szybko pożądane efekty nie tracąc przy tym energii i nie wywołując uczucia znużenia dietą. Oczywiście jak w przypadku trenerów nie jest to opcja dla każdego.

Internet z pomocą.

Na szczęście jest jeszcze internet, w którym możemy znaleźć wiele potężnych narzędzi i aplikacji, które pozwolą nam zadbać o siebie. Liczniki kalorii, pokonanych kilometrów, spalonych kalorii pozwolą nam zachować samodyscyplinę w dążeniu do swoich celów. To dobre rozwiązanie dla osób o niskich dochodach oraz uczniów i studentów.